جشن ۴۵ سالگی انقلاب ایران بیانگر استقامت مردم در دفاع از آرمان های انقلاب است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانگر استقامت مردم در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

به گزارش کرد پرس، علی نوری روز یکشنبه در مراسم جشن انقلاب که با حضور جمعی از بازاریان و اصناف برگزار شد، گفت: دشمنان ایران اسلامی تصور می کردند بعد از گذشت یک دهه از عمر انقلاب به واسطه تحریم های ظالمانه و جنایت ها و بحران‌هایی که بر علیه کشورمان ایجاد کردند، شاهد از همپاشی آن باشند.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی بحران های سیاسی، امنیتی، اقتصادی که توسط استکبار بر علیه ایران ایجاد شده، دلسردی مردم از نظام و انقلاب بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزوذ: در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ریل گذاری خوبی در حوزه طرح های مربوط به مرز و مرزنشینان استان انجام شده است و برای سرمایه گذاری بیشتر در استان هم زمینه حضور هلدینگ های بزرگ کشوری در استان فراهم شده است.

نوری با اشاره به اینکه سال گذشته استان در زمینه بیکاری و تورم رتبه های اول کشور را داشت، ادامه داد: در حال حاضر در زمینه تورم ماهانه رتبه ۲۱ را در بین استان های مختلف کشور داریم.

وی یادآور شد: بهترین عملکرد را در کاهش نرخ تورم و بیکاری در استان در سطح کشور طی سال جاری داشته ایم.

انتخاب ۳۰ نفر از معتمدان برای حضور در هیات اجرایی انتخابات

فرماندار شهرستان سنندج هم در ادامه این مراسم با بیان اینکه مهمترین ویژگی انقلاب که آن را منحصر به فرد کرده، مردمی بودن انقلاب اسلامی است، بیان کرد: هر گونه فعالیتی در کشور ما با مشورت مستقیم و غیرمستقیم مردم شکل می‌گیرد و از جمله این رویدادها انتخابات است.

حسن عسکری با اشاره انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند امسال، گفت: چهار مولفه مدنظر رهبر معظم انقلاب را به عنوان راهبردهای انتخاباتی در دستور کار قرار داده ایم.

وی اظهار کرد: ۶۱ نفر در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران تایید صلاحیت شدند به عبارتی به ازای هر کرسی بیش از ۳۰ نفر از طیف ها و تفکرهای مختلف در صحنه رقابت حضور دارند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ۱۹ بهمن تعداد دیگری به این لیست افزوده می شوند، افزود: به منظور ارتقای سلامت انتخابات هم حدود ۳۰ نفر از اقشار مختلف از جمله بازاریان به عنوان معتمدین در هیات اجرایی انتخاب می شوند.

کد خبر 2766577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha