پروژه هتل آپارتمان تاج سد مهاباد کلنگ زنی شد

سرویس آذربایجان غربی- با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی پروژه هتل آپارتمان تاج سد مهاباد با اعتباری نزدیک به ٨٠٠ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

به گزارش کردپرس، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد روز یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی این پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار مترمربع، در ۶ طبقه و دارای ۱۵ سویت است که طی مدت یک سال توسط بخش خصوصی احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

واحد جولایی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ۳۰ تخت به ظرفیت اقامت شهرستان اضافه خواهد شد، گفت: با توسعه و ایجاد زیرساخت های گردشگری امکان ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران فراهم می شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی نیز در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۳۶ پروژه با اعتباری با ۶۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است که از این میزان اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های افتتاحی و مابقی مربوط به پروژه‌هایی است که در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.

 افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و خدمات مسافرتی، جشنواره آشپزی و هنرهای صنایع دستی دانش آموزان مهابادی نیز از دیگر پروژه‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان بود که افتتاح شدند.

کد خبر 2766582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha