افتتاح و کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی در مهران

سرویس ایلام - شهردار مهران به کردپرس گفت: در دهه مبارک فجر ۶ پروژه عمرانی بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، جلال الدین محمدی اظهار کرد: از این تعداد ۳ طرح به بهره برداری، ۲ طرح کلنگ زنی و ۱ طرح هم که عملیات اجرایی آن آغاز شده است در برنامه داریم.

او گفت: یکی از پروژه های شاخص دولت سیزدهم در سطح شهر مهران که در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می شود، ابر پروژه مجتمع تفریحی توریستی بانوان مهران است که در ۳ فاز کاری با اعتبار پیش بینی شده ۳۰۰ میلیارد ریالی به مساحت 10 هزار متر مربع و  استخر آبی که فاز تکمیلی این پروژه بزرگ با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی خواهد بود.

شهردار مهران ادامه داد: دیگر طرحی که در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد پارک های محله ای نخل و زیتون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی و به مساحت ۳۰۰۰ هزار متر مربع  در راستای ایجاد بوستان ها  و سرانه فضای سبز در محله های کم برخوردار مهران است که افتتاح خواهد شد.

محمدی در ادامه افزود: پروژه دیگر که از مجموعه اقدامات دولت در جهت تکمیل زیرساخت های عمرانی شهر در سطح شهر مهران خواهد بود پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) و بلوار کربلای یک که شامل ۱۰۰۰۰ هزار متر مربع موزاییک فرش، ۱۲۰۰ متر جدول گذاری، نصب آلاچیق، المانهای شهری و نورپردازی خواهد بود.

شهردار مهران با اشاره به بهره برداری از پروژه  آبنما و استخر کف خشک موزیکال مهران پارک گفت: این پارک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی و مساحت ۵۰۰ متر مربع نیز به بهره برداری می‌رسد.

شهردار مهران گفت: بهره‌برداری از پروژه تکمیل کانال سنگی مسکن مهر به طول ۱۷۰ متر و اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی را که یکی از مطالبات مردمی بود و به همت استاندار اعتبار آن مهیا شد نیز از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

کد خبر 2766612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha