کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان: استاندار کرکوک نباید فردی حزبی باشد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان به سرپرستی مسعود بارزانی تشکیل جلسه داد و تصمیماتی اتخاذ کرد که مهمترین آنها رد انتصاب یک استاندار "حزبی" برای کرکوک بود.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، روز دوشنبه کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان برای بررسی چند موضوع تشکیل جلسه داد، اولین نکته ای که در این نشست مورد بحث قرار گرفت تغییرات هفته گذشته این حزب بود که از سوی دفتر سیاسی حزب دمکرات انجام شد.

در نشست روز پنجشنبه دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان در پیرمام، تصمیم به تغییر در مناصب و مسئولیت های برخی شعبه و ارگان گرفته شد و چندین مقام برجسته این حزب جایگزین شدند.

این تغییرات روز دوشنبه به تصویب کمیته مرکزی رسید و همچنین تغییرات دیگری که ممکن است دوباره در شعبه ها و ارگان های حزب دمکرات ایجاد شود، مورد بحث قرار گرفته است.

یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست که از سوی دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان به اعضای کمیته مرکزی ارائه شد، نتیجه نشست روز گذشته حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان در دباشان بود.

هیأت حزب دمکرات کردستان به سرپرستی فاضل میرانی، مسئول کمیته اجرایی دفتر سیاسی در دیدار با هیئت بلندپایه اتحادیه میهنی کردستان پیشنهاد کرده اند که یک فرد بی طرف برای پست استانداری کرکوک انتخاب شود، اما این پیشنهاد از سوی بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی و اعضای دفتر سیاسی این حزب رد شد، آنها سپس پیشنهاد کردند که یک کاندیدای اتحادیه میهنی استاندار شود، که حزب دمکرات کردستان نیز با آن موافق باشد.

کد خبر 2766646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha