بهره برداری از پروژه راهسازی چشمه چاهی-سفیدخانی محور ایلام- لومار

سرویس ایلام - به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و با حضور استاندار ایلام بهره برداری از پروژه راهسازی چشمه چاهی-سفیدخانی محور ایلام- لومار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در مراسم افتتاحیه این پروژه راهسازی گفت: این پروژه با هدف ایمن سازی مسیر و حذف پیچ‌های پر حادثه، کاهش زمان سفر، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودروها از سال ۱۳۹۵ به عنوان راه اصلی آغاز شد؛ هر چند که سالهای قبل نیز اقداماتی در این مسیر به عنوان راه روستایی انجام شده بود.

وی افزود: سال گذشته تکمیل این محور با جدیت بیشتر با توجه به پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور توسط استاندار و مسئولین استان در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه پروژه تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان طول پروژه چشمه چاهی-سفیدخانی را ۷ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند.

فرشاد دوستی اعتبار هزینه شده این طرح را ۶۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در مراسم افتتاحیه پروژه چشمه چاهی-سفیدخانی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل و عوامل اداره کل راه و شهرسازی و همچنین مشاورین و پیمانکاران طرح، گفت: این پروژه از مطالبات به حق مردم شهرستان سیروان بود که در این روزهای مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

کد خبر 2766669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha