معلمان معترض: سه هزار معلم به دلیل اعتصاب مجازات شده اند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- معلمان معترض اعلام کردند که معلمان در همه شهرها و شهرستان ها با فشارها مقابله می کنند و این فشارها بر آنها تاثیری ندارد، آنها نمی خواهند سال تحصیلی تلف شود اما مسئولان اقلیم وضعیت ناگواری برای همه اقشار به وجود آورده اند، طبق آماری که دریافت کرده اند حدود سه هزار معلم به دلیل اعتصاب و مطالبه حقوق خود مجازات شده اند.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، معلمان معترض در یک کنفرانس خبری گفتند که مسئولان اقلیم کردستان معلمان را در همه شهرها و شهرستان ها تحت فشار قرار می دهند، اما معلمان با این فشارها مقابله خواهند کرد.

معلمان معترض اشاره کردند که نمی خواهند روند آموزش مختل شود، اما مسئولان اقلیم شرایط بدی ایجاد کرده اند و نه تنها آموزش و پرورش بلکه وضعیت مردم به طور کلی ناهموار است.

آنان تصریح کردند که چندین معلم در مناطق اقلیم به دلیل اعتصاب مجازات شده اند، معلمان مجازات شده حقوق کامل 15 ماه سال های گذشته خود را دریافت نکرده اند و حقوق 36 ماه آنها با کسری پرداخت شده است، برای اولین بار در تاریخ طرف بدهکار که دولت است صاحب دین (معلمان و کارمندان) را مجازات می کند.

معلمان معترض همچنین می گویند که روز به روز بر تعداد معلمان مجازات شده افزوده می شود، آمار دقیقی از آنها در دسترس نیست اما بر اساس آماری که دریافت کرده اند سه هزار معلم به دلیل اعتصاب و مطالبه حقوق خود مجازات شده اند.

کد خبر 2766703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha