بافل طالبانی: تمام احزاب باید از تبدیل شدن اقلیم به عرصه تسویه حساب منازعات خارجی جلوگیری کنند

سرویس عراق اقلیم کردستان- بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان در دیدار با عمار حکیم گفت که تمام احزاب باید از تبدیل شدن اقلیم به عرصه ای برای تسویه حساب منازعات خارجی جلوگیری کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از ویستگه نیوز، بر اساس بیانیه دفتر رئیس اتحادیه میهنی کردستان، روز چهارشنبه 7 فوریه 2024، بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان، در بغداد با عمار حکیم رئیس جریان حکمت دیدار کرد.

طی این نشست بر لزوم حل مشکلات بین دولت اقلیم کردستان و دولت مرکزی بر اساس قانون اساسی تاکید شد، به گونه‌ای که همه تلاش ها به منظور دستیابی به یک نتیجه مثبت و حفظ حقوق حقوق بگیران باشد و زندگی مردم قربانی درگیری ها و اختلافات سیاسی نشود.

همچنین گفته شده تنش‌ها و درگیری های خاورمیانه از دیگر موضوعات مورد بحث این دیدار بوده و بافل طالبانی در این خصوص اظهار داشت: «منطقه در حال گذراندن شرایط بی‌ثباتی است، همگان باید گام‌های سیاسی صحیح بردارند و مسئولانه تعامل کنند».

بر اساس این بیانیه، بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان، اعلام کرده است که همه حزب ها باید از تبدیل شدن اقلیم به عرصه تسویه حساب منازعات خارجی جلوگیری کنند و این امر همان هدف والایی است که ما برای آن تلاش می کنیم.

کد خبر 2766762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha