مسابقات والیبال چند جانبه غرب کشور با قهرمانی تیم بزرگسالان سنندج به پایان رسید

رئیس هیئت والیبال استان کردستان گفت: مسابقات والیبال چند جانبه بزرگسالان غرب کشور که به میزبانی هیئت والیبال استان از روز چهارشنبه در سنندج آغاز شده بود، با قهرمانی تیم والیبال بزرگسالان سنندج به کار خود پایان داد.

امید مهتاب در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: به مناسبت ایام دهه فجر مسابقات والیبال ۴ جانبه غرب کشور ‌با حضور تیم هایی از استان های همدان، زنجان و ۲ تیم جوانان و بزرگسالان سنندج به میزبانی هیئت والیبال استان در شهرستان سنندج برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از روز چهارشنبه شروع شده بود، افزود: سالن مجموعه ورزشی آزادی سنندج میزبان این مسابقات بود که در روز اول تیم جوانان سنندج ۳ بر یک همدان را از پیش روی برداشت و تیم بزرگسالان سنندج نیز تیم زنجان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان اظهار کرد: بعد از ظهر چهارشنبه نیز تیم های زنجان و جوانان سنندج به مصاف هم رفتند که ۳ بر یک به سود زنجان به پایان رسید.

مهتاب ادامه داد: دیدار تیم های جوانان سنندج و بزرگسالان سنندج نیز با نتیجه ۳ بر یک به سود بزرگسالان به پایان رسید و در روز دوم نیز ۲ تیم نوجوانان سنندج و زنجان به مصاف هم رفتند که نتیجه ۳ بر یک به سود تیم زنجانی ثبت شد.

وی یادآور شد: دیدار ۲ تیم زنجان و همدان نیز با نتیجه ۳ بر یک به سود همدان به پایان رسید و تیم بزرگسالان سنندج نیز موفق شده تیم زنجان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و تیم زنجان نیز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب زنجان شد.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت ها، تیم بزرگسالان سنندج مقام اول را از آن خود کرد و تیم های همدان و زنجان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

کد خبر 2766769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha