آمریکا در این مقطع از سوریه خارج نخواهد شد

سرویس سوریه -«سینم محمد» نماینده MSD در آمریکا اعلام کرد که با توجه به نتایج دیدارش با نمایندگان کنگره آمریکا، خروج نیروهای ائتلاف از سوریه در این مقطع را دور از انتظار می‌بیند.

به گزارش کردپرس، «سینم محمد» نماینده مجلس سوریه دموکراتیک (MSD) در ایالات متحده آمریکا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در نتیجه چندین دیدار با نمایندگان کنگره آمریکا، خروج نیروهای ائتلاف از سوریه در این مقطع را دور از انتظار می‌بیند.

به نوشته آژانس خبری شارپرس، «سینم محمد» نماینده MSD در آمریکا در گفتگو با این آژانس خبری اظهار داشت که در روزهای اخیر با تعدادی از اعضای کنگره آمریکا، از جمله نمایندگان هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات دیدار کرده‌ و این دیدارها را در آینده با دیگر مقامات آمریکایی ادامه خواهد داد.

«سینم محمد» اشاره کرد که حملات ترکیه، تحرکات داعش، موضوع خروج نیروهای آمریکایی موضوع بحث هیأت MSD با آمریکایی‌ها بوده است.

«سینم محمد» همچنین تصریح کرد که پس از انتشار خبر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و حملات ترکیه به زیرساخت‌های شمال و شرق سوریه، جلسات زیادی با اعضای کنگره از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات برگزار کرده‌اند.

محمد افزود: «مذاکرات ما بر حملات اخیر ترکیه به زیرساخت‌های منطقه متمرکز بود که این حملات تأثیر منفی بر وضعیت کردها، عرب‌ها و سایر سوری‌ها داشت و درها را به روی آوارگی مردم و بی‌ثباتی منطقه باز کرد، حملات ترکیه همچنین موجب افزایش فعالیت هسته‌های داعش در منطقه می‌شود که این مسئله امنیت کل منطقه را تهدید می‌کند.»

وی در ادامه عنوان کرد که در جلسات آنها بحث حضور اعضای داعش در زندان‌ها و اردوگاه هول که مانند بمبی است که هر لحظه امکان انفجارش وجود دارد، مطرح شده است.

سینم محمد در پایان در پاسخ به این سؤال که «آیا درباره موضوع اخیر خروج آمریکا با اعضای کنگره آمریکا بحث کردید؟» گفت: «اعضای کنگره بر این باورند که خروج ایالات متحده از منطقه، به ویژه با توجه به موضوع اسرای داعش و اردوگاه هول، محتمل به نظر نمی‌رسد.»

آمریکا در این مقطع از سوریه خارج نخواهد شد

آمریکا در این مقطع از سوریه خارج نخواهد شد

کد خبر 2766778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha