۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سنندج یک افتتاح شد

۲ واحد تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه روز شنبه در دهمین روز از دهه فجر در شهرک صنعتی سنندج یک با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در افتتاحیه ۲ واحد تولید فیلم پلی اتیلن تک لایه در شهرک صنعتی سنندج یک، گفت: ۱۴ پروژه صنعتی و معدنی طی دهه فجر در کردستان به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۹ پروژه صنعتی است.

علیرضا شهیدی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها را شناسایی ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: امیدواریم با حمایت های وزارت صمت شاهد رشد تولید بیشتر در سطح کشور و به تبع استان کردستان باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در ایم مراسم اظهار کرد: جواز تاسیس شرکت صنعت پلاست خاتون سال ۱۴۰۱ و پروانه بهره برداری آن سال ۱۴۰۲ صادر شده است.

بختیار خلیقی با بیان اینکه محصولات تولیدی این ۲ واحد شامل نایلون، نایلکس، سفره یکبار مصرف و کیسه زباله است، ادامه داد: میزان اشتغالزایی در این ۲ واحد، ۴۵ نفر است.

وی میزان سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها را ۲۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: ظرفیت تولید سالانه یکی از این واحدها ۹ هزار و ۶۰۰ تن و واحد دیگر هم ۲ هزار و ۴۰۰ تن است.

کد خبر 2766800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha