بمباران زمین فوتبال چوار در سطح جهانی معرفی شود

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه واقعه بمباران زمین چوار، سند جنایتکاری کسانی است که تمامی امکانات مالی و نظامی خود را در اختیار رژیم منحوس بعثی قرار دادند، گفت: باید ورزشگاهی در سطح جهانی در چوار ساخته شود تا این مکان معبر راهیان نور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور ‌کریمی‌تبار در آیین گرامیداشت سالروز بمباران زمین فوتبال چوار و شهادت شماری از ورزشکاران این شهرستان اظهار کرد: سوت پایان این مسابقه توسط داور به صدا در نیامد و برای همیشه تاریخ این مسابقه جاودانه شد.

امام جمعه ایلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص این واقعه، رنگ جاودانگی به این حادثه بخشید و طبق فرمایشات ایشان این واقعه باید در سطح جهان شناسانده و معرفی شود.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های مرتبط در راستای اجرای فرامین رهبری پای کار بیایند، خاطر نشان کرد: می‌توان از ظرفیت هنر و رسانه برای بیان عمق این فاجعه بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید ورزشگاهی در سطح جهانی در چوار ساخته شود تا این مکان معبر راهیان نور قرار گیرد.

کریمی تبار با بیان اینکه واقعه بمباران زمین چوار، سند جنایتکاری کسانی است که تمامی امکانات مالی و نظامی خود را در اختیار رژیم منحوس بعثی قرار دادند، افزود: ثمره آن مجاهدت‌ها، مقاومت و صبوری امروز به بار نشسته و ملت غیور ایران در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرده است.

وی به رویکرد جدید دشمن پس از شکست در جنگ سخت، اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید آن‌ها روی آوردن به جنگ نرم، تخریب در فضای مجازی و تحریم ملت ایران است. اما این دسیسه‌های دشمن راه به جایی نخواهد برد و با رهنمودهای رهبر و تلاش دانشمندان کشور، اقدامات و تلاش دشمن برای تضعیف کشور شکست خورده و جمهوری اسلامی ایران از همیشه سرافرازتر است.

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم قدرشناس در این آیین معنوی، گفت: بمباران زمین فوتبال چوار در ۲۳ بهمن نتیجه ناکامی دشمن در عملیات‌های مختلف بود.

وی با اشاره به اینکه رژیم بعث پس از شکست در عملیات کربلای ۵، در اوج رذالت دست به کشتار ورزشکاران و شهروندان بی‌دفاع زد، تصریح کرد: برگزاری این مراسم، قدردانی از مردمانی است که مرزدار این خاک و همواره پای نظام و کشور ایستاده‌اند.

وی گفت: جنایات اسرائیل در فلسطین، غزه و لبنان، اسرائیل، انگلیس و آمریکا در عراق به نوعی تقسیم وظیفه بین دشمنان برای کشتار مسلمانان است.

کد خبر 2766906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha