دفتر اطلاع رسانی لاهور شیخ جنگی پرچم و لوگوی اتحادیه میهنی را حذف کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- لاهور شیخ جنگی پس از دریافت مجوز حزب خود، پرچم و لوگوی اتحادیه میهنی کردستان را کنار گذاشت و دفتر وی نیز پرچم و لوگوی اتحادیه میهنی کردستان را حذف کرد و از یک لوگوی جدید استفاده کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از بوارنیوز، پس از انتشار اخبار و شواهدی مبنی بر تأسیس یک حزب جدید توسط لاهور شیخ جنگی به نام حزب جبهه میهنی خلق، که در وزارت داخلی اقلیم کردستان برای آن مجوز صادر شده است، دفتر مطبوعاتی لاهور شیخ جنگی، پرچم و لوگوی اتحادیه میهنی کردستان را از صفحات خود در شبکه های اجتماعی حذف کرد.

در عین حال در لاله زار نیز پرچم اتحادیه میهنی کنار گذاشته شد و پرچم و لوگوی اتحادیه میهنی دیگر در پیام ها و جلسات لاهور شیخ جنگی وجود نخواهد داشت و یک لوگوی جدید برای دفتر لاهور شیخ جنگی ایجاد شده است و رنگ سبز بر آن غالب است، اما در متن از رنگهای زرد، خاکستری و قرمز استفاده شده است.

لاهور شیخ جنگی بجز از اقلیم از دفتر احزاب سیاسی کمیسیون انتخابات عراق مجوز یک حزب دریافت کرده است و منتظر تصمیم گیری دربارۀ انتخابات پارلمان کردستان است تا در آن شرکت کند.

این درحالی است که پس از وقایع ۸ جولای (۸ تموز) تا برگزاری پنجمین کنگره اتحادیه میهنی کردستان، رسانه لاهور شیخ جنگی از اصطلاحات رئیس مشترک و رئیس مشترک اول استفاده می کرد و پس از کنگره اصطلاح رئیس مشترک کنار گذاشته شد و  دفتر اطلاع رسانی لاهور شیخ جنگی رسماً پرچم و لوگوی اتحادیه میهنی را کنار گذاشت و دیگر از آن استفاده نخواهند کرد.

کد خبر 2766921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha