افزایش ۱۱ درصدی تردد مسافر از کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری بیش از ۲ میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه جابجا شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه شهرام کهریزی اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری، ۲ میلیون و ۴۷۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: طی ۱۰ ماهه سال‌جاری ۲۹۷ هزار برگه صورت وضعیت برای ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر صادر شده است که سهم ناوگان اتوبوسی۳۷ هزار هزار برگه، ۶۲ هزار برگه برای ناوگان مینی بوسی و ۱۹۸ هزاربرگه برای ناوگان سواری در استان کرمانشاه صادر شده است.

کهریزی گفت: همچنین طی این مدت ۷۹۸ هزار مسافر به وسیله اتوبوس جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته، ۱ میلیون و ۱۰ هزار نفر با مینی بوس جابجا شده است که افزایش ۹ درصدی دارد و ۶۶۳ هزار نفر توسط سواری و با افزایش ۶ درصدی روبرو هستیم.

وی درباره رانندگان فعال حوزه حمل و نقل مسافری استان کرمانشاه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه دارای ۲ هزار و ۳۲۷ راننده فعال است.

 کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: کاربران ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اطلاع این اداره کل برسانند تا در کمترین زمان ممکن به شکایات آنها رسیدگی شود.

کد خبر 2766952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha