هشدار بارندگی سیلابی در آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه

سرویس آذربایجان غربی- کارشناس سازمان هواشناسی نسبت به بارندگی‌های سیل‌آسا در آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هشدار داد.

به گزارش کردپرس، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز بعدازظهر سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌غرب وارد کشور می‌شود و استان‌های شمال‌غرب، غرب و به تدریج جنوب غرب را دربر می‌گیرد. پنجشنبه علاوه بر این مناطق، بخش‌هایی از مرکز، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، بوشهر و فارس، بارش باران و برف، گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی و کاهش دما دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: جمعه با گسترش این سامانه بارشی در سواحل شرقی دریای خزر، شمال‌شرق و برخی نقاط شرق و جنوب کشور، بارندگی تداوم دارد. شنبه سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور فعالیت دارد.

گودرزی نسبت به بارندگی‌های شدید و سیلاب طی امشب در استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه هشدار داد و گفت: پنجشنبه در استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اصفهان، به سبب بارش شدید برف، یخ زدگی و لغزندگی زمین در گردنه‌های کوهستانی رخ می‌دهد.

او در پایان گفت: همچنین در طی این مدت، انسداد گردنه‌های مسیرهای برف‌گیر، کاهش دید، وقوع بهمن، کولاک برف و سیلابی شدن مسیل‌ها را برای این مناطق خواهیم داشت.

کد خبر 2766964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha