رمضانی:برخورد با قاچاق نیازمند یک ساختار اصولی است/برخورد نمی کنید، حرفش را هم نزنید!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برخورد با قاچاق نیازمند یک ساختار، ساختمان مبارزه و اقدام اصولی است.

مهدی رمضانی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، با اشاره به اهمیت وجود ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک در استان با کشور عراق، گفت: مرز آبروی کشور بوده و حفظ آن دغدغه همه ماست، در همین راستا بحث انسداد مرزی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مرزهای غربی کشور به  دلیل تمرکز سرویس های بیگانه و وضعیت توپوگرافی منطقه مهمتر از مرزهای شرقی کشور هستند، افزود: در حال رایزنی جذب اعتبارات قابل توجه برای انسداد مرزهای استان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان درباره دپوی کالا و ضرورت برخورد با آن در اطراف مرز نیز اظهار کرد: نیاز به هم افزایی و مصوبه قوی و قاطع جهت اجرا هستیم.

رمضانی درباره فروش پوشاک استوک قاچاق در سنندج نیز بیان کرد: اگر قرار بر برخورد است، برخوردها باید ریشه ای باشد، اگر قرار بر برخورد نیست مصوبه ای ایجاد نشود و حرفش را هم نزنیم، مصوبه باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه همه متولیان امر درباره حفظ امنیت مرزها هماهنگی داشته و نظر موافق دارند، ادامه داد: باید همه دستگاه ها زیر نظر متولی و واحد مشخص در مرز فعالیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق نیازمند یک ساختار، ساختمان مبارزه و اقدام اصولی دارد، گفت: قاچاق یک سازمان بسیار منظم، متفکر، جدی و خلاق است تا زمانی که حریفمان را نشناسیم، نمی توانیم خوب تدبیر کنیم.

رمضانی افزود: امیدوارم در مبارزه با قاچاق مواجهه منطقی و قاطع داشته باشیم، همیشه می گوییم مبارزه با قاچاق مهم است اما باید اجرایی شود و در حد کاغذ و بایگانی مصوبه باقی نماند.

کد خبر 2766976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha