شکست تلاش نیروهای تحت حمایت دولت سوریه برای ورود به مناطق تحت کنترل SDF

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از شکست تلاش نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه برای ورود به مناطق تحت کنترل آنها در دیرالزور و کشته و زخمی شدن چند عضو نیروهای مهاجم در درگیری روی داده میان آنها خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این نیروها تلاش نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه برای ورود به مناطق تحت کنترل آنها در دیرالزور را شکست داده و در درگیری میان آنها چندین تن از نیروهای مهاجم کشته و زخمی شده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، مرکز رسانه‌ای SDF در بیانیه منتشر شده خود اظهار داشت که گروهی از نیروهای تحت حمایت نهادهای امنیتی دولت مرکزی سوریه تلاش کرده‌اند از رودخانه فرات عبور کرده و وارد شهرک‌های «ذیبان»، «کمشه» و «شفا» شوند که نیروهای SDF این تلاش را شکست داده و نیروها را وادار کرده‌اند به طرف دیگر رودخانه عقب نشینی کنند و در نتیجه درگیری روی داده میان دو طرف تعدادی از نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه کشته و زخمی شده‌اند.

در پایان بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF آمده است که نیروهای سوریه دموکراتیک به ماموریت خود برای حفاظت از امنیت منطقه و پاسخ به همه حملات ادامه خواهند داد.

کد خبر 2766981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha