۹۱۱ مددجوی کردستانی مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفـت: با کمک این نهاد تاکنون ۹۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت مستمری بگیر تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در دیدار با مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کردستان، گفت: یکی از خدمات این نهاد پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد کردستان هم اکنون حق بیمه هزار و ۶۲۰ نفر از مددجویان را به صورت ماهیانه پرداخت می کند، افزود: توسط این نهاد طی ۱۱ ماهه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان برای حق بیمه تامین اجتماعی این افراد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغالی هستند که در سنوات قبلی سهمیه پرداخت بیمه آنها را داشته ایم.

طوسی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان تاکنون ۹۱۱ مددجو بازنشسته شده و هم اکنون مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

وی یادآور شد: براساس تفاهم نامه جدید با سازمان تامین اجتماعی سهمیه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به این نهاد داده می شود.

کد خبر 2767077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha