نظارت ها بر بازار در ایام پایانی سال تشدید می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: تشدید نظارت ها بر بازار عرضه کالا به خصوص کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان در ایام پایانی سال ضروری است.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی استان کردستان، گفت: بحث نظارت بر بازار بنا بر تصمیم دولت به وزارت صمت موکول شده و با توجه به ضرورت امر در بحث ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، بحث نظارت و بازرسی به شدت مد نظر است.

وی اظهار کرد: در راستای رفاه شهروندان و ثبات بازار در این ایام در سطح استان و شهرستان ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: ذخیره سازی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، ذخیره سازی میوه و مرکبات، فروش فوق العاده بر اساس ماده ۸۴ قانون نظام صنفی، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم در تمام شهرستان‌های استان و اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال با کمک ۴ دستگاه نظارتی از جمله تمهیدات ایام پایانی سال است.

امنیت اقتصادی در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات

خلیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه در گرو مشارکت حداکثری است.

وی بر نقش صنعت گران، معدنکاران، فعالان اقتصادی و بازاریان در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: مشارکت جامعه افقتصادی کردستان در انتخابات، نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب خواهد کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: مشارکت بالا در انتخابات موجب عزت و اقتدار کشور خواهد شد و خانواده اقتصادی کردستان، نقش بسیار مهمی در مشارکت در انتخابات پیش رو خواهد داشت.

خلیقی حضور در انتخابات را وظیفه‌ای شرعی و قانونی خواند و خواستار مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی، صنعت گران، بازاریان و معدنکاران استان در انتخابات شد.

کد خبر 2767137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha