۴۷ طرح به دبیرخانه رویداد ملی تا ثریا در استان کردستان ارسال شد

مدیرعامل شرکت پیشگامان استان کردستان از ارسال ۴۷ طرح به دبیرخانه بیست و یکمین دوره رویداد ملی تا ثریا در این استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، احمد عینی در مراسم اختتامیه و تقدیر از برترین های رویداد تا ثریا که در دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: رویداد ملی تا ثریا در استان کردستان با هدف کمک به تجاری سازی واحدهای فناور برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته از برگزاری این رویداد در استان کردستان، افزود: ۴۷ طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که ۳۳ طرح به تایید رسیده و طی زمان برگزاری این رویداد، ۱۲ طرح ارائه و داوری شدند.

مدیرعامل شرکت پیشگامان استان کردستان همچنین از احصاء ۳۱ نیاز در استان کردستان در این رویداد خبر داد و اظهار کرد: بیشتر طرح ها مربوط به شرکت شهرک  های صنعتی، آموزش و پرورش، راهداری و ورزش و جوانان بوده است.

عینی همچنین میزان اشتغالزایی ۲۰ رویداد گذشته را ۴۵۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در قالب این رویدادها ۲۰۵ میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری صورت گرفته است و انتظار می رود که این برگزاری این رویداد تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه ای مترقی داشته باشیم و چنان که رهبری تاکید کرده اند به مرجعیت علمی در دنیا برسیم، باید هم افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از همه منابع پیرامون بهره ببریم.

حامد قادرزاده با تاکید بر ضرورت شناخت و استفاده درست از زمان، یادآور شد: خوشبختانه در دولت سیزدهم دست نیاز به سوی دانشمندان، متخصصین و دانشگاه  ها دراز شده است و این نشان دهنده درایت این دولت است و باید از آن بهره برد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با شناخت نیازها و هم افزایی بیشتر، از مواهب این رویداد در استان و کشور بهره ببریم.

کد خبر 2767145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha