اقوام مختلف ایران پایه افتخار و سربلندی کشور هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه ملت و اقوام مختلف ایران پایه افتخار و سربلندی کشور هستند، گفت: نقش ملت برای ثبات مملکت در خط مقدم بوده و این مهم باید قدر شناخته شود.

به گزارش کرد پرس، سردار امان الله گشتاسبی در همایش نقش پیشمرگان مسلمان کُرد در امنیت پایدار، گفت: امروز نیز باید ثابت قدم باشیم تا آیندگان بدانند برای این نظام و کشور، از جان و دل مایه گذاشتیم.

وی اظهار کرد: در تاریخ ایران در طول دوران حیات بشر، در هر جای عالم که رصد کنیم، ملتی مثل ملت ایران سربلند، پرافتخار و تاریخ ساز سراغ نداریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ملت و اقوام مختلف ایران را پایه افتخار و سربلندی دانست و افزود: نقش ملت برای ثبات مملکت در خط مقدم بوده و این مهم باید قدر شناخته شود.

سردار گشتاسبی به خیانت های حکومت‌های شاهنشاهی در گذشته به ایران اشاره کرد و ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و با تاسی از اسلام ناب، به رهبری امام راحل(ره)، ملت زنده شد، به گونه ای که در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت مجاهدت ها و حضور ملت در میدان های مختلف ایران، سربلند و پرآوازه ایم، یادآور شد: برای همه ملت های مظلوم حرف داریم و اگر از غزه دفاع می کنیم، به برکت مجاهدت ایثارگران و مجاهدان انقلاب است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: امروز تفکری برگرفته از فرهنگ انقلاب و اسلام ناب و در مقابل تفکر مخرب و فساد آور و دارای ظلم قرار گرفته و قطعا تفکر اسلامی پیروز است.

سردار گشتاسبی گفت: تلاش دشمن خدشه به امنیت کشور است و بکارگیری تحریم، توطئه و تفرقه از اهداف اصلی دشمن برای برهم زدم امنیت ایران است.

وی حضور ملت ایران در انتخابات را باعث حفظ امنیت کشور و رمز موفقیت دانست و افزود: انقلاب اسلامی متعلق به هیج جریانی نیست، بلکه از آن همه اقوام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان هم اظهار کرد: پیشمرگان کُرد مسلمان هدف را بر جان خود مقدم شمردند و بنا بر غیرت در برابر تجاوز دشمن ایستادند.

حجت الاسلام طاها توکلی ادامه داد: وقتی شناسنامه پیشمرگان مسلمان کُرد را بررسی می کنیم، غیرت ملی و دینی و ناموس و عفت و حیا در قوم کُرد نمایان می شود.

پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال وام معیشتی به خانواده‌های کانون وابستگان سپاه

مدیر کانون وابستگان سپاه بیت المقدس کردستان هم در این همایش بیان کرد: سپاه همواره به یاد پیشمرگان کُرد مسلمان هست و مجاهدت های مظلومانه این قشر ایثارگر را فراموش نمی کند.

ابراهیم حسینی با بیان اینکه در کانون سپاه استان، به دنبال این هستیم گرهی از مشکلات زندگی پیشمرگان کُرد مسلمان باز کنیم، یادآور شد: امسال چهار هزار نفر در برنامه های انس مودت این کانون شرکت کردند.

وی از برگزاری ۱۷۰ برنامه در طول سال در این کانون خبر داد و گفت: تاکنون از هزار و ۴۷۳ پیشمرگ کرد مسلمان سرکشی کردیم جامعه هدف ما چهار هزار و ۶۰۰ نفر است که به تدریج انجام می شود.

مدیر کانون وابستگان سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: امسال ۱۵۰ میلیارد ریال وام معیشتی و توانمند سازی قرض الحسنه به ۴۸۳ نفر از اعضای این کانون پرداخت شده است.

کد خبر 2767194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha