هجدهمین نمایشگاه صنایع ساختمانی و لوازم جانبی آن در سنندج افتتاح شد

هجدهمین نمایشگاه صنایع ساختمانی و لوازم جانبی آن با حضور ۸ واحد تولیدی از کردستان و ۳۰ واحد تولیدی از ۷ استان دیگر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کردستان در سنندج افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه افتتاح هجدهمین نمایشگاه صنایع ساختمانی و لوازم جانبی آن در جمع خبرنگاران، گفت: این نمایشگاه با حضور ۳۸ شرکت تولیدکننده داخلی امروز آغاز به کار کرد.
طه سمیعی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند در توسعه صادرات چنین اقلامی به منطقه اقلیم کردستان عراق تاثیر بسیاری داشته باشد، اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز سه شنبه اول اسفند ماه افتتاح و تا چهارم اسفند ماه سال جاری برپا خواهد بود و علاقه مندان به حوزه صنعت صنایع ساختمانی می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
وی افزود: از ۳۸ واحد حاضر در این نمایشگاه ۸ واحد آن مربوط به تولیدکنندگان استان کردستان است و ۳۰ واحد دیگر از ۷ استان تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و فارس در این نمایشگاه حضور یافته اند.
معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده توانمندی واحدهای تولیدی استان به معرض نمایش گذاشته شود تا بتوان در توسعه صادرات داخلی و خارجی این محصولات گام مهمی برداشت.
سمیعی یادآور شد: علاوه‌ بر توسعه صادرات در بحث ایجاد اشتغال نیز نمایشگاه صنایع ساختمانی می تواند بسیار اثرگذار باشد و شرکت هایی که در حوزه صنایع ساختمانی فعالیت می کنند، می توانند به صورت مستقیم با مصرف کنندگان ارتباط گرفته و این امر در کاهش قیمت ها اثرگذار بوده و موجب رونق این حوزه می شود.

کد خبر 2767210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha