علی بیژن فر: خود را یک مدیر توسعه گرا می دانم

سرویس آذربایجان غربی- علی بیژن فر، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هدف خود از شرکت در انتخابات را تکمیل و توسعه برنامه‌های نماینده پیشین شهرستان مهاباد عنوان کرده و معتقد است؛ یک مدیر توسعه گرا است و در حوزه توسعه می‌تواند به صورت مطلوب و عملی اقدام کند.

به گزارش کردپرس، علی بیژن فر با کد انتخاباتی ٢١، یکی از کاندیداهای دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه  انتخابیه مهاباد است. او دارای فوق لیسانس تاریخ از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و سابقه ٦ سال مدیریت بخشداری در بخش‌های خلیفان (٤ سال و چهار ماه) و مرکزی مهاباد(٢ سال و ۸ ماه) را در کارنامه دارد.

او یکی از بنیان گذاران و عضو انجمن توسعه شهرستان مهاباد است و به گفته خودش در تهیه و تدوین سند توسعه و سند آمایش شهرستان مهاباد فعال بوده و خود را یک مدیر توسعه گرا می‌داند و مدعی است که در حوزه توسعه می‌تواند به صورت مطلوب و عملی اقدام کند.

این کاندیدای انتخاباتی در گفتگو با خبرنگار کردپرس هدف خود را از شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تکمیل و توسعه برنامه‌های نماینده پیشین شهرستان مهاباد عنوان کرده و می‌گوید: در نظر دارم در توسعه و تکمیل بخش های حمل و نقل، جاده و راه‌ اقدام کنم. دو بانده کردن محورهای مواصلاتی مهاباد و ایجاد روگذر و زیرگذر را در این بخش را ضروری می دانم.

بیژن فرد در بیان دیگر اهداف انتخاباتی خود ادامه می دهد:  هدف اصلی عمران و آبادانی شهر و روستا است در همین زمینه تکمیل پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای شهرستان مهاباد، تکمیل و توسعه پروژه‌های بخش درمان، حمل و نقل، گازرسانی به روستاها، همچنین تعامل با پتروشیمی مهاباد جهت حمایت از بخش ورزشی شهرستان و تقویت تیم های ورزشی در سطوح برتر، راه‌اندازی صنایع پایین دستی، ایجاد تحولات اساسی در چارت دانشکده پرستاری مهاباد جهت راه‌اندازی دانشکده پزشکی از آن جمله است.

او اضافه می کند: همچنین در بحث قانونگذاری و نظارت خواستاریم که به صورت فعالانه و در جهت حمایت از حقوق عامه مردم اقدام کنیم.

بیژن فر بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی مهاباد هم تصویب شده اما لازم است که به صورت جدی‌تر در این زمینه کار شود تا به مرحله اجرایی درآید. همچنین شهرک صنعتی مهاباد نیاز به توسعه جدی دارد و لازم است در این حوزه نیز اقدام شود و بخش گمرک مهاباد نیز باید کاراتر و فعال تر شود.

کد خبر 2767278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha