اتحاد اسلامی طرحی را به مشارکت جریانهای مخالف خارج از دولت ارائه کرده تا با یک لیست وارد انتخابات شوند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یک مقام اتحاد اسلامی کردستان اعلام کرد که پروژه ای را به همه جریانهای مخالف خارج از دولت داده اند تا با یکدیگر با یک لیست واحد وارد انتخابات شوند.

به گزارش کردپرس، عثمان کاروانی، مدیر شورای اجرایی اتحاد اسلامی کردستان در مصاحبه با BMC گفت: «ما یک پروژه کاری مشترک را برای همه جریانها و احزاب مخالف خارج از دولت ارسال کرده ایم و آنها نیز آن را دریافت کرده اند تا هماهنگی بیشتری بین خود داشته باشیم و نمایندگان بیشتری را به پارلمان کردستان بفرستیم».

وی افزود: تا کنون هیچکس مستقیماً پاسخ نداده است، با این حال برخی احزاب در حال بررسی پروژه هستند و احتمالاً پاسخ دهند، ما در انتخابات مجلس نمایندگان عراق همان طرح را ارائه کردیم، اما موفقیت آمیز نبود، امسال نیز می توانیم آن را تقویت کنیم و آن را به یک چارچوب هماهنگی برای تأثیرگذاری بیشتر تبدیل کنیم.

عثمان کاروانی تصریح کرد: ما قبلاً نامزدهای خود را از زاخو تا کفری مشخص کرده ایم و لیست خود را آماده کرده ایم، در انتخابات مجلس نمایندگان آرا و کرسی های خود را افزایش دادیم، دو کرسی داشتیم و به چهار کرسی رساندیم، معتقدیم در انتخابات پارلمان کردستان نیز به همین ترتیب آرا و کرسی های خود را افزایش خواهیم داد.

کد خبر 2767525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha