ادامه نزاع میان دو جریان کردی در سوریه

سرویس جهان- شبکه حقوق بشر سوریه از برخورد تند طرفداران وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه با طرفداران شورای میهنی کرد سوریه خبر داد.

به گزارش کردپرس، شبکه حقوق بشر سوریه گزارش داد نیروهای جوانان انقلابی وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه، نزدیک به حزب اتحاد دموکراتیک سوریه، مراسم طرفداران حزب دموکرات کردستان سوریه، وابسته به شورای میهنی کرد سوریه، جریان مخالف و رقیب احزاب چپ نزدیک به اتحاد دموکراتیک سوریه را بر هم زده و دو نفر را مجروح کردند.

بر اساس این گزارش، هواداران حزب دموکرات کردستان سوریه، وابسته به شورای میهنی کرد سوریه، روز گذشته مراسمی در شهر کوبانی برگزار کرد اما جوانان انقلابی که جریان تندرو نزدیک به نیروهای دموکراتیک سوریه تلقی می شود با برهم زدن مراسم حاضران را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

 شبکه حقوق بشر سوریه با بیان این که این مراسم از سوی شورای میهنی کرد سوریه برگزار شده بود، نوشت: در جریان یورش نیروهای جوانان انقلابی دو تن از شرکت کنندگان مجروح شدند.

این شبکه این اتفاق را ادامه تنش ها و منازعات دو جریان کردی در سوریه توصیف کرد اما خواستار تحقیق درباره این رویداد شد.

شبکه حقوق بشر سوریه هشدار داده است ادامه چنین اتفاقاتی که منجر به دامن زدن به خشونت می شود، آینده کشور سوریه را به خطر می اندازد.

کد خبر 2767730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha