یک هزار میلیارد تومان خدمات بلاعوض به نیازمندان کردستانی ارائه شد

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در راستای ارائه خدمات بلاعوض و کم هزینه، امسال یک هزار میلیارد تومان برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در جمع خبرنگاران کردستان با تبریک ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد که بعد از ۲۲ روز به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد، گفت: همچنین این روز به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

وی افزود: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خدماتی به ارزش دو هزار میلیارد  چشم گیری در زمینه مسکن، اشتغال و توانمندسازی، بهداشت و درمان و خدمات فرهنگی به مددجویان و نیازمندان ارائه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اظهار کرد: امسال در حدود هزار میلیارد تومان به صورت خدمات بلاعوض به نیازمندان استان پرداخت و هزینه شده است.

طوسی ادامه داد: همچنین امسال حدود هفت هزار شغل در سطح استان با هماهنگی کارگروه اشتغال و همکاری بانک های عامل با پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

وی با تقدیر از مردم نوع دوست کردستان، یادآور شد: در جهت کمک به بخشی از نیازهای مددجویان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری جمع آوری و هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: یکی از برنامه هایی که هر ساله در جهت ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و تامین نیازهای مددجویان برگزار می شود، جشن نیکوکاری است که امسال نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو این جشن باهدف تامین مایحتاج نیازمندان در سطح استان برگزار می شود.

طوسی گفت: امید است امسال هم مانند سال های گذشته نیکوکاران با مشارکت در این جشن نسبت به کمک برای تامین نیازهای اساسی این خانواده ها کمک کنند.

کد خبر 2767801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha