طرح سلامت نوروزی در کردستان آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز طرح سلامت نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران تا ۲۵ فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فرزام بیدارپور در جمع خبرنگاران استان کردستان، گفت: برنامه سلامت نوروزی با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۳ برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در سرتاسر استان با بکار گیری همه کارشناسان سلامت محیط به اجرا در می آید.

وی افزود: در این برنامه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ با تشکیل اکیپ های بازرسی و نظارتی و اجرای گشت های مشترک با سایر ارگان های مرتبط نسبت به تشدید نظارت و بازرسی بهداشت محیطی از همه مراکز تهیه، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی نظیر اماکن اقامتی، بوم گردی، مراکز اسکان، مساجد و زیارتگاه ها، شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، اماکن بین راهی و خودروهای تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام لازم بعمل آمده و با موارد تخلف برخورد قانونی لازم معمول خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شهروندان و مسافران درخواست کرد در صورت مشاهده هرنوع تخلف بهداشتی در مراکز و اماکن یاد شده مراتب را به سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری شکایت اقدام شود.

کد خبر 2767856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha