پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای جشن نیکوکاری در کردستان برپا شد

امروز همزمان با سراسر کشور، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرهای کردستان برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، در محل برپایی این پایگاه در سنندج، گفت: هر ساله با تلاش امدادگران کمیته امداد کردستان، مراسم جشن نیکوکاری با هدف ترویج سنت حسنه نیکوی احسان و نیکوکاری و استفاده از ظرفیت عظیم خیران، برگزار می شود.

رضا طوسی اظهار کرد: مردم کردستان سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد داشتند که جا دارد بابت این حس اعتمادی که به این نهاد مردمی داشتند، قدردان آنان باشیم و این کمک ها پیش از آغاز سال جدید به دست نیازمندان واقعی رسید.

وی افزود: امسال نیز با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ۳ روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در میادین اصلی شهرهای کردستان، روز جمعه ۱۸ اسفند ماه در تمامی مصلاهای نماز جمعه و در روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه در سطح تمامی مدارس استان کردستان، پایگاه های جمع آوری کمک های مومنانه جشن نیکوکاری برپا می شوند.

مدیر کل کمیته امداد کردستان،  ادامه داد: در همین راستا شماره کارت بانکی نیز برای واریز کمک های مومنانه از طریق سامانه های بانکی اختصاص داده شده که شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۷۷۴۳-۹۹۹۶-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کنند تا بتوانیم پیش از عید، نوروز را به خانواده های نیازمند هدیه کنیم.

کد خبر 2767900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha