شرکت مستقل نفت و گاز ایلام باید ایجاد شود

سرویس ایلام - منتخب مردم در مجلس دوازدهم در همایش مسئولین ستاد انتخاباتی خود اعلام کرد: در مجلس دوازدهم پیگیر ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام خواهم شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فریدون همتی به استقرار دفتر نفت و گاز غرب در ایلام اشاره کرد و گفت: انتقال دفتر نفت گاز از کرمانشاه به استان ایلام امکان پذیر نیست و هرکس در گذشته از انتقال آن به ایلام خبر داده در حد شعار و تبلیغ بوده است.

وی افزود: بنده به عنوان منتخب مردم استان معتقد به استقلال دفتر نفت و گاز ایلام هستم و آن را بصورت جدی در مجلس دوازدهم مطالبه خواهم کرد.

همتی با بیان اینکه برخی از مسئولین می‌خواهند با انقلابی نشان دادن خود بر کم کاری خود سرپوش بگذارند، تاکید کرد: مسئول انقلابی و سرباز ولایت کسی است که برای مشکلات مردم قدم بردارد و گره ای از مردم و جامعه باز کند.

منتخب مردم استان در ادامه به وجود جوانان و نخبگان اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربیات و سوابق مدیریتی در استان های مختلف، همانند گذشته برای اعتلای فرزندان ایلام در پست های مدیریتی کشور تلاش خواهم کرد.

او گفت: نگاهم به نمایندگی، استانی است و تفکیک حوزه شمال و جنوب را نمی‌پسندم و معتقد به حرکت و توسعه استانی با همدلی هر سه نماینده هستم.

کد خبر 2767994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha