ترک‌ ها علیه کشتی گیر ایرانی اسلحه کشیدند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در بازگشت به ایران از اتفاقات عجیب در زمان درگیری محمدرضا مختاری با حریف ترکیه‌ای پرده برداشت.

به گزارش کرد پرس به نقل از ایسنا، فرزاد ایمانعلی‌زاده  درباره حوادث درگیری محمدرضا مختاری فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم ایران با حریف ترکیه‌ای که با حمله دسته جمعی ترک‌ها به کشتی‌گیر ایران همراه بود، اظهار کرد: متاسفانه مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون ترکیه به هیچ وجه رسم مهمان‌نوازی را به جا نیاوردند و بعد از درگیری میان دو کشتی‌گیر به جای آنکه سعی در آرام کردن فضا داشته باشند، خودشان آتش بیار معرکه شدند و به سمت مختاری و کادر فنی تیم ملی حمله ور شدند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، با اشاره به حوادث رخ داده در زمان درگیری، گفت: من در ابتدای درگیری حضور نداشتم و در سالن گرم مسابقات بودم اما به محض اینکه از درگیری مختاری با حریف ترک مطلع شد بلافاصله خودم را به روی تشک رساندم تا به آرام شدن جو سالن و خاتمه درگیری کمک کنم.

وی ادامه داد: وقتی روی تشک آمدم دیدم تعداد زیادی از ترک‌ها به سمت مختاری حمله‌ور شده اند. من هم به سمت مختاری رفتم و او را به قسمتی  از سالن بردم تا در معرض حمله نباشد. در این هنگام یکی از مسئولان فدراسیون کشتی ترکیه قصد حمله به مختاری را داشت و او را هل داد. من هم با دیدن این صحنه به سینه آن فرد زدم و درگیری لفظی پیدا کردیم. او هم بلافاصله قسمت پایین کت خود را کنار زد و به نشانه تهدید، اسلحه خود را بیرون آورد!

ایمانعلی‌زاده تصریح کرد: متاسفانه هیچ مامور امنیتی در سالن حضور نداشت و تعداد زیادی از این افراد به همراه تماشاگران ترک با داد و فریاد و توهین‌های خود قصد حمله به مختاری را داشتند. ما نیز به همراه کلیه کشتی‌گیران ایران تا پایان کنار مختاری ماندیم تا کسی به او آسیبی وارد نکند. بعد از چند ساعت نیز سالن مسابقات را ترک کردیم و از این مهلکه بیرون آمدیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان ترکیه‌ای بعد از این اتفاق از تیم ایران عذرخواهی کردند یا خیر، گفت: خیر. هیچکدام از آن‌ها به هتل نیامدند و هیچگونه دلجویی یا عذرخواهی از تیم ایران نداشتند. امیدوارم مسئولان اتحادیه جهانی کشتی از این اتفاقات به سادگی عبور نکنند چرا که این اتفاق می‌توانست تبعات خیلی بدی داشته باشد.

کد خبر 2768117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha