تجلیل از برترین های جشنواره گاز و رسانه کردستان/۲ اثر کرد پرس حائز رتبه شد

سومین جشنواره گاز و رسانه کردستان که در این دوره به صورت منطقه ای با حضور ۵ استان کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، ایلام و همدان برگزار شد، امروز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و ۲ اثر از کرد پرس نیز حائز رتبه شد.

به گزارش کرد پرس، هیات داوران در بخش گزارش، ویدا باغبانی از خبرگزاری ایمنا را حائز رتبه اول دانست، رتبه دوم مشترک به کلثوم مومنی از خبرگزاری ایرنا و سروش حبیبی راد از خبرگزاری کرد پرس رسید و رتبه سوم مشترک هم به بیتا اختیاری از خبرگزاری ایلنا آذربایجان غربی و زینب السادات موسوی از خبرگزاری فارس ایلام اختصاص یافت.

در بخش خبر، هیات داوران ژیلا رحیمی از روزنامه افکار را حائز رتبه اول دانست، رتبه دوم به وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا سنندج اهدا شد و رتبه سوم به دریا ویسی از سایت عدالت خبر دیواندره رسید.

در بخش مصاحبه، براساس رای هیات داوران، شیرین مرادی از خبرگزاری فارس حائز رتبه اول شناخته شد، وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم را به دست آورد و عدالت ناصری از خبرگزاری مهر و منوچهر صمدی از خبرگزاری ایرنا کرمانشاه مشترک سوم شدند.

در بخش عکس این جشنواره، مقام سوم به سیدمصلح پیرخضرانیان از خبرگزاری ایرنا رسید، جلال داسار از خبرگزاری مهر مقام دوم را کسب کرد و فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا و بختیار صمدی از خبرگزاری فارس به صورت مشترک به مقام اول دست یافتند.

در بخش تیتر سروش حبیبی راد از خبرگزاری کرد پرس اول شد، یحیی صمدی از نشریه آوات به رتبه دوم دست یافت و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس حائر رتبه سوم شناخته شد.

طبق رای هیات داوران، در بخش یادداشت، فرید سماواتی از نشریه آوات و الناز حسینی از روزنامه همصدا اول مشترک شدند، رتبه دوم به اسرین مقصودی از روزنامه آفرینش رسید و رتبه سوم به زهره نادری مقدم از کردستان خبر اختصاص یافت.

کد خبر 2768196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha