صحت انتخابات ایلام در دو حوزه شمالی و جنوبی تایید شد

سرویس ایلام - رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران بر اساس اعلام شورای نگهبان تایید شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مسعود صیدی اظهار کرد: بنا بر اعلام رسمی شورای نگهبان فرآیند انتخابات استان ایلام در ۲ حوزه انتخابیه ایلام (شمال استان) و دهلران (جنوب استان) مورد تایید این شورا قرار گرفت.

وی افزود: با پایان یافتن شمارش آرا و اعلام اسامی نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مردم، نامزدها و هواداران آنها در مدت معین یک هفته بعد از اعلام نتایج فرصت داشتند مستندات خود را در سامانه مردم ناظر برای عامه مردم و سامانه داوطلب برای نامزدها ثبت کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام بیان کرد: مستندات ثبت شده در سامانه‌های مردمی ناظر و داوطلب، بدون دخالت استان و مستقیما توسط شورای نگهبان مورد بررسی و صحت سنجی قرار گرفت.

صیدی یادآور شد: در نهایت شورای نگهبان با بررسی شکایات نامزدهای انتخاباتی و گزارشات مردمی، صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه ایلام و دهلران را تائید کرد.

بر این اساس «فریدون همتی» و «سارا فلاحی» از حوزه شمال و «اسدالله چراغی» از حوزه‌ جنوب استان به عنوان منتخبان استان راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

کد خبر 2768267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha