۱۴۴ جایگاه عرضه سوخت در کردستان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: ذخیره سازی سوخت به ویژه بنزین و نفتگاز در انبارهای استان انجام شده و ۱۴۴ جایگاه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی در جمع خبرنگاران کردستان، گفت: از هم اکنون تا پایان تعطیلات نوروزی سوخت به اندازه کافی در انبارهای استان بیش از حد نیاز ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۳۰ دستگاه نفتکش در استان، اظهار کرد: جایگاه ها به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: بازرسان این شرکت شبانه روزی از جایگاه ها بازدید کرده و کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت دقیق رصد می شود.

نوکانی ادامه داد: تلفن گویای ۹۶۲۷ نیز در همه جایگاه های استان نصب شده و همکاران این شرکت به تمام شکایات پاسخ می دهند و نواقص موجود بلافاصله برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرویس بهداشتی و نمازخانه جایگاه ها در اختیار مسافران نوروزی است، یادآور شد: طرح نوروزی از ۱۵ اسفند امسال شروع شده و تا ۱۵ اسفند سال آینده ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از رانندگان درخواست کرد از کارت سوخت خود استفاده کنند و بیان کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته ۲۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۱۲ درصد رشد داشت.

کد خبر 2768274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha