۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کردستانی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد کردستان از ایجاد ۷ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در طول سال  جاری در استان خبر داد و گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در این راستای در اختیار مددجویان کمتیه امداد استان قرار گرفته است.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان، با اشاره به اینکه ۷۵ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: از این تعداد، ۳۳ هزار خانوار، سرپرستشان زنان هستند که ۶ هزار نفر عمدتا بدسرپرست و به خاطر مصرف مواد مخدر تحت پوشش امداد قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: کمیته امداد در کنار خدمات معیشتی، مسکن، فرهنگی و درمان، در ۲ مقوله پیشگیری و درمان کرده و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: در حال حاضر ۶۰۰ نفر خانواده زندانی که سرپرست آنان به دلیل مصرف مواد مخدر در زندان استان هستند، تحت پوشش کمیته امداد هستند.

طوسی از اهدای ۳ هزار و ۵۰۰ جهیزیه به زوج های نیازمند کردستانی در سال گذشته خبر داد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار سری و تا عید فطر ۷۷۰ سری دیگر اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با اولویت خانواده های دارای آسیب در استان اجرا می شود، یادآور شد: در همین راستا آموزش به ۹ هزار و ۱۳۵ نفر ارائه شده و دنبال اشتغال برای بهبود یافتگان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان کرد: سال گذشته ۸ هزار مورد آموزش، ۱۲ هزار فرصت شغلی و امسال نیز ۷ هزار و ۸۰۰ مورد شغل ایجاد و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ها پرداخت شده است.

کد خبر 2768303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha