مسئولیت امانتی در دست مسئولان کردستان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسئولیت یک امانتی است که در دست مسئولان گذاشته شده و باید با خدمت جهادی امانت دار خوبی باشیم.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در آخرین جلسه شورای اداری استان کردستان، گفت: امیدواریم سال جدید سرشار از موفقیت و سربلندی برای ملت و کشور عزیز ایران باشد.

وی اظهار کرد: مسئولیت یک امانتی است که در دست مسئولان گذاشته شده و باید با خدمت جهادی امانت دار خوبی باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با طرح این سوال که آیا وظایف و دَین خود را نسبت به مسئولیتی که در اختیار ما گذاشته اند ادا کرده ایم؟، افزود: مدیران در برخورد با مردم باید سعه صدر داشته باشند.

حجت الاسلام پوزذهبی ادامه داد: دوری از کینه ورزی، داشتن سعه صدر، معطل نکردن کار مردم در ادارات و استفاده بهینه از زمان و کوتاه بودن جلسات به عنوان اولویت های بسیار مهم باید در دستور کار تمام مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی خطاب به حاضرین در جلسه بیان کرد: اگر نسبت با انسان های مومن در دلتان کینه ای وجود دارد باید آن را بیرون بریزید.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه دوری از گناه و خودداری از تکرار اشتباهات باید ملاک حرکت همه قرار گیرد خطاب به مسئولان حاضر در این جلسه، یادآور شد: زود عصبانی نشویم و در برابر برخورد دیگران سعی صدر داشته و هم نوعانمان را ناراحت نکنیم و پشت درب اتاق معطل نکنیم.

حجت الاسلام پورذهبی بیان کرد: نباید زمان برگزاری جلسات با وقت عبادت و نماز همزمان نشود، در جلسات سعی کنیم ماراتن سخنرانی و تقدیر کردن را پایان و خلاصه و تاثیرگذار حرف بزنیم.

کد خبر 2768314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha