گردشگری یکی از ظرفیت های مغفول مانده کرمانشاه است

سرویس کرمانشاه _ محمدطیب صحرایی و گفت: حوزه میراث فرهنگی و گردشگری یکی از ظرفیت های مغفول مانده استان است و این بخش باید بیشتر مورد توجه قرار می گرفت و در آینده بیشتر از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه روز دوشنبه 6 فروردین ماه در اولین جلسه شورای اداری استان که همزمان با سراسر کشور در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد:  یکی از راهکارهای اساسی برای تحقق شعار سال ارتباط بخش‌های مختلف با جامعه نخبگانی استان و استفاده از و از نظرات کارشناسی آنها در جهت بهبود اوضاع است.

وی استفاده از ظرفیت های بین المللی را یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: در همین راستا در روزهای پایانی سال گذشته سفر به اقلیم کردستان عراق و ایجاد میز مشترک کاری انجام شد و ارتباط با سایر استانهای عراق هم در حال برنامه ریزی است.

صحرایی ادامه داد: البته ارتباطات بین المللی خود را به کشور عراق محدود کنیم و تمایل داریم با سایر کشورها همکاری و تعامل داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به شعار سال عنوان کرد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم برای رشد و تعالی کشور حیات بخش است و همه مدیران و کارشناسان باید این شعار را مدنظر قرار دهند و دستورالعمل های این بخش را اجرایی و عملیاتی کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را یکی از ظرفیت های مغفول مانده استان دانست و گفت: این بخش باید بیشتر مورد توجه قرار می گرفت و در آینده بیشتر از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد و همچنانکه مردم مشاهده کردند پیام نوروزی امسال را در تکیه معاون الملک برای مردم استان قرائت کردم که نشان از اهمیت این موضوع است.

صحرایی با تاکید براینکه علاوه بر ظرفیت های این حوزه باید ممیزی ها و آسیب های این بخش هم دیده شود افزود: استفاده از تمام ظرفیت های گردشگری حق مردم است و ما هم وظیفه داریم خدمات و امنیت این بخش را تامین کنیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: شکوفایی کرمانشاه در گرو اتحاد اقوام، گویش ها و مذاهب گوناگون است و امروز دشمنان همین اتحاد را نشانه گرفته‌اند تا ما را از رشد و توسعه بازدارند.

کد خبر 2768588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha