داعش هنوز تهدیدی علیه منطقه و جهان است

سرویس سوریه - مظلوم کوبانی فرمانده‌ کل SDF در پیامی ویدئویی ضمن اشاره به تداوم همزمان حملات ترکیه و داعش به شمال و شرق سوریه اعلام کرد که هنوز داعش تهدیدی علیه منطقه و جهان محسوب می‌شود.

به گزارش کردپرس، مظلوم کوبانی فرمانده‌ی کل نیروهای سوریه‌ دموکراتیک (SDF) در یک پیام ویدئویی اعلام کرد که هنوز داعش تهدیدی علیه منطقه و جهان محسوب می‌شود و همزمان حملات ترکیه به شمال و شرق سوریه ادامه دارد.

به نوشته آژانس خبری فرات، «مظلوم کوبانی»‌ فرمانده کل SDF از طریق پیامی ویدئویی، برگزاری چهارمین کنگره‌ی حزب سوریه آینده در رقه را تبریک گفت.

مظلوم کوبانی در پیام خود گفت: «تهدید داعش ادامه دارد و هنوز تهدیدی علیه مردم ما و سراسر جهان است، اگر عملیات‌های مشترک ما به همراه همپیمانان ما نبود، منطقه از کنترل خارج می‌شد.»

مظلوم کوبانی همچنان تصریح کرد: «از طرفی دیگر، حملات ترکیه به شمال و شرق سوریه ادامه دارد، تصرف سرزمین و خاک ما همچنان ادامه دارد و زیرساخت‌ها و خدمات رسانی مردم را مورد هدف قرار می‌دهد، تا هیچ خدماتی به مردم ارائه نگردد.»

در این پیام ویدئویی وی همچنین به تلاش‌های دولت دمشق برای هدف قرار دادن ‌ثبات و ایجاد درگیری بین مردم سوریه اشاره کرد و گفت: «باید همگی از طریق همبستگی و ‌مبارزات مشترک و با سازماندهی و آموزش جامعه این تلاش‌ها را خنثی کنیم.»

کد خبر 2768744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha