تردد بیش از ۲۳۲ هزار زائر از مرز مهران در ایام نوروز

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از شروع تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تا این لحظه ۲۳۲ هزار و ۴۳۷ زائر از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی اظهار داشت: مرز بین المللی مهران یکی از مرزهای مهم زمینی و راهبردی کشور است و تاکنون هیچ گونه مشکلی در راستای تأمین امنیت و ارائه خدمات به زائران در این مرز ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: طی ۱۴ روز گذشته ۲۳۲ هزار و ۴۳۷ زائر از طریق پایانه مرزی مهران جهت زیارت عتبات عالیات به کشور عراق تردد کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۹ گیت در مرز مهران آماده ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات هستند، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانم در این مدت مشکلی از بابت تاخیر در ورود و خروج زائران بوجود نیامده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه هم اکنون مدت زمان معطلی زائران را در گیت ها به حداقل زمان ممکن کاهش یافته است، اظهار کرد: تردد زائران نسبت به سال گذشته در مرز بین المللی مهران با افزایش ۲۸ درصدی همراه بوده است. 

سردار سلمانی اظهار کرد: پلیس از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند تا زائران در کمال امنیت و آرامش به عتبات عالیات مشرف شوند.

کد خبر 2768900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha