کشورهای اسلامی مقابل گستاخی اسراییل کنار ایران قرار بگیرند

سرویس ایلام - نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص جنایت اخیر رژیم اسرائیل در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه، عنوان کرد: نباید در برابر اسرائیل در موضع انفعال قرار بگیریم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی در اظهارنظری گفت: ما از دولت و وزارت خارجه می خواهیم به این گستاخی پاسخ قاطع بدهند و کشورهای منطقه هم باید در کنار ایران قرار بگیرند، چون این گستاخی در مورد آن ها نیز تکرار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ما نباید در برابر اسرائیل در موضع انفعال قرار بگیریم. ما باید یک دیپلماسی فعال منطقه ای و جهانی هم ایجاد کنیم. متاسفانه نهادها و مجامع بین المللی که در برابر جنایات اسرائیل در غزه و نسل کشی این رژیم منحوس سکوت کرده اند و در این راستا امیدی به این مجامع برای مدیریت بحران های جهانی نیست.

نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما ابزارهای لازم برای پاسخ قاطع در زمان و مکان مناسب در اختیار داریم و اسرائیل از تبعات این جنایت قسر در نخواهد رفت.

وی گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در واقع حمله به خاک ایران و نشانه لجام گسیختگی و جنون رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

فلاحی افزود: رژیم جعلی اسرائیل به دنبال فرافکنی به خاطر چالش های طوفان الاقصی است و در این راستا برای برداشتن فشارهای داخلی به دنبال وارد نمودن منطقه به یک جنگ تمام عیار است.

کد خبر 2768904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha