اعلام تمهیدات و محدودیت های ترافیکی روز قدس در سنندج

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان، محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سنندج را اعلام کرد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات استان راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در روز جمعه در شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در روز جهانی قدس برابر اعلام مسیرهای راهپیمایی از میدان آزادی و خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب اجرا می گردد و در کلیه مسیرهای منتهی به خیابان فردوسی و میدان انقلاب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با بیان تمهیدات اعمال شده، افزود: از ساعت ۱۲ شب، روز قبل، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای میدان انقلاب، میدان آزادی، خیابان های امام (ره)، انقلاب و آیت الله طالقانی، خودروهای پارک شده توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای سه راهی خیابان مولوی به سمت میدان آزادی، تقاطع انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب از ساعت ۶ صبح روز جمعه، تا اتمام راهپیمایی جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده از شهروندان و راهپیمایی کنندگان درخواست کرد، به صورت هماهنگ شده و از مسیرهای راهپیمایی خود را به میدان انقلاب برسانند و از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری کنند.

وی همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را برای اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خواستار شد و تاکید کرد: همکاری شهروندان موجب برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود.

کد خبر 2768960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha