بهره‌برداری از ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن استان ایلام تا شهریور ماه

سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در اولین جلسه شورای تأمین مسکن استان از پیشرفت مناسب پروژه های نهضت ملی مسکن ایلام خبر داد و گفت: نزدیک به ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن استان ایلام تا شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشاد دوستی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در حال احداث می باشد که به تدریج از خرداد ماه شاهد تحویل واحدها در سطح استان خواهیم بود و پیش بینی می شود تا شهریورماه حدود ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن استان به متقاضیان واگذار شود.

 بهرام نیا استاندار ایلام در این جلسه گفت: در مقایسه با قبل، پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان به ویژه شهر ایلام شتاب گرفته است. 

وی تاکید کرد: دولت موظف به انجام زیرساخت‌های لازم برای آماده‌سازی واحدهای نهضت ملی مسکن است و نباید از این بابت مبلغی از مردم و متقاضیان دریافت شود.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش و همکاری مدیران متولی حوزه ساخت و ساز و اعضای شورای تامین مسکن استان، گفت: از هم‌افزایی و همکاری اعضای شورای تامین مسکن استان قدردانی می‌ شود و امیدوارم در سال جدید با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شاهد جهش در بخش تولید مسکن باشیم.

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام نیز عنوان کرد: تعداد کل سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در بازه زمانی چهار سال است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بیش از سه هزار و ۷۷۹ واحد مسکن ملی در این استان در دست اقدام است، افزود: تا کنون پروانه ساخت سه هزار و ۵۲۱ واحد اخذ شده و پروانه ۲۲۸ واحد نیز در حال صدور است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام یادآور شد: این واحدهای مسکونی در شهرستان های ایلام، دره شهر، ایوان، آبدانان، سرابله، بدره، ارکواز ملکشاهی و لومار است.

کد خبر 2769047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha