هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام پرداخت شد

سرویس ایلام - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام از پرداخت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید رشنوادی در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام اظهار کرد: این تسهیلات طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صاحبان طرح‌های اقتصادی و کارآفرین استان و متناسب با موضوع طرح تولیدی و اقتصادی پرداخت شده است و این روند ادامه دارد.

وی افزود: جذب سرمایه گذار خارجی برای اولین بار در استان، حذف بروکراسی اداری جهت تسهیل در صدور مجوزها و کمترین تأخیر در صدور مجوزهای سرمایه گذاران از دیگر خدمات دولت سیزدهم در استان ایلام بوده است.

رشنوادی یادآور شد: حذف قوانین و مقررات غیرضروری به عنوان گامی مهم در جهت بهبود فضای کسب و کار محسوب می شود.

وی نقش ذیحسابان دستگاه های اجرایی در ایجاد نظم، انضباط و شفافیت مالی ادارات و همکاری نزدیک آنها با دیوان محاسبات را ارزشمند تلقی کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اشاره به فعالیت ۶۵ ذیحساب در استان، بیان کرد: دیوان محاسبات نه به عنوان یک ناظر صرف، بلکه به عنوان همیار و همراه دستگاه‌های اجرایی در پیشگیری از بروز تخلفات مالی عمل می‌کند.

وی به ارتباط نزدیک بین حوزه کاری ذیحسابان و دیوان محاسبات اشاره و اضافه کرد: دیوان محاسبات با ارائه مشاوره و راهنمایی به دستگاه‌های اجرایی، در ارتقای نظم و انضباط مالی و شفافیت اطلاعات مالی آنها نقش مؤثری ایفا می‌کند.

کد خبر 2769066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha