سپاه ۸۰ میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی کمک کرد

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه و در قالب طرح های محرومیت زدایی به نیازمندان و محرومان استان کمک کرده است.

به گزارش کرد پرس، سردار امان اله گشتاسبی در رزمایش همدلی و کمک مومنانه سپاه بیت المقدس کردستان، گفت: یکی از راهبردهای اساسی سپاه و ماموریت های مهم و حساس سپاه در کنار سایر ماموریت های خطیر صیانت و حفاظت از انقلاب، توجه به مردم و قشر آسیب پذیر است.

وی افزود: سپاه امروز در کنار سایر نیروهای خدمت رسان و مسلح، به عنوان یکی از وظایف خودش و بنا به تاکید فرمانده کل سپاه و در تبعیت از اجرای فرامین رهبری، توجه به محرومین جامعه است که به خوبی این ماموریت در حال انجام است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: سپاه بیت المقدس سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان در حوزه های محرومیت زدایی استان هزینه کرده است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: برای اینکه کمک ها واقعی شود و به دست نیازمندان واقعی برسد با استفاده از توان فرماندهان، نیازمندان شناسایی و احصا شده اند.

وی یادآور شد: تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه توزیع شده و این جدای از خدمات آبرسانی و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم استان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: در شهرستان های تابعه کردستان تلاش شده علاوه بر آب رسانی روستایی، در جاده و سایر مولفه های عمران روستاها در کنار دولت نقش آفرینی داشته ایم که این مساله به خوبی انجام شده است.

سردار گشتاسبی گفت: امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان ۸ میلیارد تومان بسته معیشتی، هزار قلم لوازم خانگی و کمک های بلاعوض توزیع می شود.

وی اظهار کرد: با تمام توان دنبال حل مشکلات مردم هستیم چون امروز مردم مهم ترین و رکن رکین، حمایت قاطع از انقلاب و اجرای فرامین رهبری هستند چرا که مردم همیشه پای کار دفاع از انقلاب و کشور بوده و هستند.

کد خبر 2769146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha