خرید ۴۸ میلیارد ریال تجهیزات ایستگاه‌های سنجش ذرات گرد و غبار در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان ایلام از خرید ش از ۴۸ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات ایستگاه های سنجش ذرات گرد و غبار در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علیرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: برای طراحی، تجهیز و استاندارد سازی سرور مرکزی اداره کل حفاظت محیط زیست این استان ۲۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار داشت: به منظور خرید تجهیزات اطفاء حریق و ملزومات انفرادی یگان حفاظت محیط زیست ۱۹ هزار و ۹۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام تصریح کرد: ۱۸ هزار میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز ادارات حفاظت محیط زیست واحدهای تابعه و پاسگاه های محیط بانی نیز هزینه شده است.

محمدی تأکید کرد: ترویج و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست با برگزاری کارگاه و کلاس های آموزشی و چاپ اقلام تبلیغاتی از جمله دفتر مشق، دفتر نقاشی، مداد رنگی و غیره برای دانش آموزان، ساخت پویا نمایی با موضوع محیط زیست ۷ هزار و ۶۶ میلیون ریال اعتبار نیز هزینه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام به خرید و توزیع علوفه در مناطق تحت مدیریت استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص ۵ هزار میلیون اعتبار هزینه شده است.

محمدی افزود: ارتقا و بروزرسانی شبکه بی سیم یگان حفاظت محیط زیست با ۴۰۰ هزار میلیون اعتبار، مبارزه با آفت لورانتوس در جنگل های بلوط منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ با ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، آبرسانی به زیستگاه های حساس در مناطق تحت مدیریت استان با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و خرید تجهیزات زنده گیری و تیمار حیات وحش با ۱۶ هزار میلیون ریال اعتبار از جمله اقدامات مهم اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام در دولت سیزدهم بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی‌های استان در ۲ سال گذشته بیش از ۱۳۰ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: توجه دولت به مقوله محیط زیست در راستای حفظ محیط زیست و خرید تجهیزات خودرویی، موتوری، ایستگاه های سنجش ذرات گرد و غبار، آزمایشگاها و تجهیزات محیط بانی در سطح ملی و استانی نسبت به دولت های گذشته قبل قابل قیاس نیست.

محمدی تصریح کرد: ساختمان اداری محیط زیست سیروان بعد از گذشت ۷ سال، ۵ میلیارد تومان توسط استاندار ایلام و تاکید او تخصیص داده شد و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 2769276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha