فاز دوم رینگ کمربندی اتصال به داشامجید در مهاباد آغاز شد

شهردار مهاباد گفت: همزمان با اجرای رینگ کمربندی جنوب شهر مهاباد (منطقه پشت تپ به بلوار حسن زاده) عملیات اجرایی فاز دوم از بلوار حسن زاده به داشامجید در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، بابک رستم پور در این خصوص اظهار کرد:  همزمان با اجرای رینگ کمربندی جنوب شهر از منطقه پشت تپ به بلوار حسن زاده، عملیات احداث فاز دوم رینگ کمربندی اتصال به داشامجید، آغاز شد.

او افزود: عملیات تکمیلی رینگ ارتباطی جنوب و شرق شهر از طریق کمربندی های احداثی با هدف تقویت زیر ساخت و کم کردن بار ترافیکی در دستور کار شهرداری مهاباد در ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

 رستم پور گفت: کمربندی جنوبی مهمترین و حیاتی‌ترین پروژه عمرانی شهر است که در سه فاز اجرا می گردد: فاز اول آن از پشت تپ به بلوار حسن زاده به طول ١٢٠٠متر، فاز دوم آن از جاده اوزوندره به کمربندی داشامجید به طول١۶٠٠ متر و فاز سوم آن از داشا مجید به بلوار خلفای راشدین ١٨٠٠ متر که  ٣۶٠٠٠٠ مترمکعب خاکبرداری صورت می گیرد.

او بیان کرد: احداث کمربندی های شهری علاوه بر  تسهیل در امر ترافیک؛ نقش اساسی در ایجاد توسعه ی متوازن مناطق را به دنبال خواهد داشت/.

کد خبر 2769694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha