تمارض این بازیکن  AKP باعث اخراج او از میدان سیاست شد + فیلم

سرویس ترکیه - یکی از اعضای شورای شهر AKP که با تمارض خود را به زمین انداخته و وانمود کرده بود که از اعضای CHP کتک خورده است، از عضویت در AKP و شورای شهر برکنار شد.

به گزارش کردپرس، ابراهیم افه، یکی از اعضای شورای شهر ازمیت از حزب عدالت و توسعه (AKP) پس از جلسه شورای شهر که به دلخواه او به پایان نرسیده بود، در حالی که اعضای شورای شهر در کنار یکدیگر راه می رفتند و بحث می کردند، توی خیابان خود را بر زمین زد و با داد و هوار چند باری روی زمین غلت خورد. 

افه وانمود کرد که عضو ارشد حزب جمهوری خواه خلق (CHP) او را هل داده و روی زمین انداخته است. او در حالی که روی زمین غلت می زد، با دو پای خود سعی در کشیدن عضو CHP داشت تا نشان دهد که این درگیری فیزیکی کار او بوده است. پس از این که اعضای شورای شهر او را از روی زمین بلند کردند نیز در تلاش برای درگیری فیزیکی فریاد می زد: «این ها دارند مرا می زنند. آیا این کار درست است؟» با این حال این تمارض مبالغه آمیز از چشم دوربین شاهدان عینی ماجرا دور نماند و همین هم باعث رسوایی افه شد.

جایزه بهترین بازیگر اسکار و شدید ترین دیوانه بازی

تصاویر روی زمین افتادن افه و تمارض او به سوژه داغ اخبار رسانه های ترکیه تبدیل شد و رسانه های مختلف خواستار جایزه اسکار برای این بازی شگفت انگیز شدند. 

فاتح پرتقال روزنامه نگار مشهور روزنامه سوزجو گفت: گویا رقابت های سیاسی اخیرا به مرحله حادی رسیده است که باعث شده برخی به سیم آخر بزنند. برای چنین بازی شگفت انگیزی، دو جایزه بهترین بازیگر اسکار و بهترین دیوانه بازی باید به این بازیکن (ابراهیم افه) تعلق گیرد.

حزب عدالت و توسعه در واکنش به این رفتار، بلافاصله اعلام کرد که به زودی اعضای کمیته انضباطی AKP با تشکیل جلسه درباره افه تصمیم خواهند گرفت و البته این رفتار او بدون مجازات نخواهد ماند. 

سرانجام افه مجبور شد نه تنها از عضویت حزب بلکه از عضویت در شورای شهر ازمیت نیز استعفا کند. 

تمارض این بازیکن  AKP باعث اخراج او از میدان سیاست شد + فیلم

افه: همه کارهای من خدمت به خلق بوده است

اگرچه افه مجبور شد با رسوایی تمام از حزب استعفا کند، این حال او در سخنرانی غرائی گفت: «همه نتیجه کار مرا دیدند و هیچ کس نپرسید چرا این کار را کرده ام. دوستان عزیز من نه هیزی کرده ام، نه دزدی و  نه کار بد دیگری که به خاطر آن شرمنده باشم. هر کاری کرده ام خدمت به خلق بوده است.»

او گفت برای پیشگیری از آسیب بیشتر به خانواده و حزب خودش (AKP) از عضویت در شورای شهر و حزبی که عاشقانه دوستش دارد، استعفا می کند.

کد خبر 2769836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha