مشارکت حزب سبز دموکراتیک در انتخابات شهرداری‌های کردستان سوریه

سرویس سوریه - حزب سبز دموکراتیک سوریه از مشارکت خود در انتخابات شهرداری‌های کردستان سوریه در تاریخ ۳۰ می، خبر داد.

به گزارش کردپرس، حزب سبز دموکراتیک سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات شهرداری‌های کردستان سوریه که در تاریخ ۳۰ می برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، حزب سبز دموکراتیک بیانیه‌ای در رابطه با مشارکت خود در انتخابات شهرداری‌های شمال و شرق سوریه منتشر کرد.

«لقمان اهمه» رئیس مشترک حزب سبز دموکراتیک در رابطه با این بیانیه اظهار داشت که پس از اعلام برگزاری انتخابات شهرداری‌های شمال و شرق سوریه توسط مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES)، آنها نیز اعلام کردند که به عنوان حزب سبز دموکراتیک در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

در بیانیه حزب سبز دموکراتیک آمده است؛ «در این مرحله مهم که شمال و شرق سوریه برای اجرای دموکراسی، مانند همیشه تلاش می‌کند، AANES از منطقه و مردم آن دفاع کرده و مدتی پیش انتخابات شهرداری در منطقه را اعلام کرده است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما حزب سبز دموکراتیک و جنبش مدرن کردستانی به مردم خود و عموم مردم اطلاع می‌دهیم که با هم در یک ائتلاف وارد این انتخابات خواهیم شد. این اتحاد برای همه احزاب و افرادی که می‌خواهند بپیوندند و در توسعه خدمات در منطقه ما نقش داشته باشند باز است. ما امیدواریم که همه آزادانه رای دهند و از این اتحاد حمایت کنند.»

کد خبر 2770126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha