کشته و زخمی شدن ۱۱ عضو SDF در حمله داعش و نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF از کشته و زخمی شدن ۱۱ عضو خود بر اثر حمله انتحاری عناصر داعش و حمله نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه به این نیروها در شهرک شحیل واقع در شرق دیرالزور خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر حمله انتحاری عناصر داعش و حمله نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه به این نیروها در شهرک شحیل واقع در شرق دیرالزور ، ۴ عضو SDF کشته و ۷ عضو دیگر این نیروها نیز مجروح شده اند.‌»

به نوشته آژانس خبری فرات، مرکز رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی SDF طی بیانیه‌ خود اظهار داشت که عناصر داعش در غروب روز جمعه یک خودروی بمب‌گذاری شده را در نزدیکی یک پایگاه نظامی در شهرک شحیل واقع در شرق دیرالزور منفجر کردند.

کشته و زخمی شدن ۱۱ عضو SDF در حمله داعش و نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه

در بیانیه مرکز رسانه‌ای SDF آمده است‌:

‌«یک عامل انتحاری که در یک خودروی بمب‌گذاری شده‌ رانندگی می‌کرد. این خودرو را به درب اصلی یکی از پایگاه‌های نظامی ما رسانده و قصد داشت که به داخل پایگاه برود، اما نیروهای SDF پاسخ داده و نگذاشتند که این خودرو به داخل راه یابد، در نتیجه عامل انتحاری این خودرو را در مقابل درب اصلی منفجر کرد. بر اثر این حمله ۳ عضو SDF شده و ۷ عضو دیگر نیز مجروح شدند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «در زمانی‌که نیروهای SDF جنازه و مجروحان حمله داعش را حمل می‌کردند، نیروهای تحت حمایت دولت مرکزی سوریه نیز از سمت شرق رودخانه فرات‌، این نیروها را هدف قرار دادند که بر اثر این حمله نیز ۱ عضو دیگر SDF کشته شد.»

کد خبر 2770395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha