پیام های تسلیت نماینده مهاباد در مجلس و فرماندار به مناسبت شهادت رییس جمهور

نماینده مهاباد در مجلس و فرماندار ویژه این شهرستان هر کدام در پیام های جداگانه حادثه سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفتند.

به گزارش کردپرس، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس با صدور پیامی اظهار کرد: در خصوص حادثه سقوط بالگرد که منجر به درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه شد، موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه به مردم شریف ایران و خانواده‌های سوگوار، از خداوند منان برای جان‌باختگان این حادثه غفران و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.

حسن عباسی فرماندار مهاباد نیز در پیامی آورده است؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران در تمامی دوران مسئولیت و خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش کردند و لحظه‌ای آرام نداشتند .سانحه دلخراش و شهادت خادم‌الرضا رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران و جمعی از همراهان ایشان مایه تأثر و تألم فراوان مردم ایران گردید و داغ جانسوزی بر قلوب مومنین وارد نمود.آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.»شهادت

خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران علی الخصوص مردم متدین مهاباد تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه امروز دوشنبه ساعت ۲۰ در مسجد جامع مهاباد برگزار می شود.

کد خبر 2770768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha