٢٤١ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از آزادی ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیر عمد زندان‌های استان در شب میلاد امام رضا (ع) در قالب پویش کریمانه خبر داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این آیین با تبریک دهه کرامت بیان کرد: امروز برای یک کار خیر، ارزشمند و گره‌گشایی از مشکلات افراد دردمندی که غالباً سرپرست خانوار بوده و بدلیل مشکلات معیشتی گرفتار شده اند، در مکانی مقدس گرد هم آمدیم.

وی ادامه داد: شهروندان و مردم خیر استان مایه مباهات هستند که به کمک دستگاه قضایی و اداره کل زندان‌ها آمده و برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی و همچنین از خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت می‌کنند.

عتباتی افزود: در جامعه اسلامی مردم و مسئولان به مقوله زندان بی تفاوت نیستند و نگاه انسانی و سازنده به این بخش دارند و در برابر نیازمندی‌های زندانی و خانواده او احساس مسئولیت می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: اگر کمک‌های مردم نوع دوست، فهیم، نجیب و با اصالت کشور خاصه استان آذربایجان غربی که درک درستی از مقوله زندان نبود مدیریت این امر ممکن نبود.

فتحی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز در ابتدای این آیین ضمن خوشامدگویی گزارشی از آزادی‌های جرایم غیر عمد و مالی در پویش کریمانه ارائه کرد و در پایان با تقدیم حکم آزادی ۱۴ نفر از این محکومان به صورت نمادین توسط عتباتی این آیین به کار خود خاتمه داد.

گفتنی است در پویش کریمانه که از عید فطر امسال شروع شده است در مرحله اول ۸۶ و در مرحله دوم ۲۴۱ مددجوی نیازمند جرایم غیر عمد زندان‌های استان از زندان آزاد شدند و این آزادی‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2770799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha