آیت الله رئیسی خود را یک رئیس جمهور اربعینی می دانست / توجه به استانهای کمتر برخوردار از خصوصیات بارز شهید رئیسی

سرویس ایلام - معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عنوان کرد: توجه به استان‌های کمتر برخوردار ایران از جمله استان ایلام و اختصاص اعتبارات مناسب جهت جبران کاستی ها از خصوصیات بارز این شهید جمهور بود که حقاً و انصافاً خود را یک رئیس جمهور اربعینی می دانست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید هژبری معاونت عمرانی استانداری ایلام در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس‌ محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه پیامی به شرح زیر صادر کرد:

خبر شهادت دلخراش رئیس جمهور جهادی آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و جمعی از مقامات و هیئت همراه ایشان در حین خدمت مایه تأثر شد. این شهید جمهور با تلاش بی امان و دلسوزی مشفقانه برای تمام ایرانیان، مظهر بازگشت خالصانه به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و بازگشت به ریل خدمتگزاری بود.

توجه به استان‌های کمتر برخوردار ایران از جمله استان ایلام و اختصاص اعتبارات مناسب جهت جبران کاستی ها از خصوصیات بارز این شهید جمهور بود که حقاً و انصافاً خود را یک رئیس جمهور اربعینی می دانست و در این راه نه در حرف که در عمل خدمات بسیار زیادی نمود و در دوران خدمتش به عنوان رئیس جمهور توجهی تام و تمام و با برکت به تکمیل زیرساختها و توسعه تمام ایران داشت که بی شک فقدان این نیروی خدوم و دلسوز مردم لطمه بزرگی خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز مراتب تأثر و تألم خویش و عرض تسلیت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران و ایلام از خدای متعال علو درجات را برای خادم الرضای شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه مسئلت دارم و از خدای بزرگ می خواهم توفیقی دهد تا بتوانیم در ادامه این مسیر خدمتگزار واقعی مردم باشیم.

بی شک ملت بزرگ ایران، قدردان خدمات خالصانه و صادقانه خدمتگزاران خویش هستند و نام این شهدای گرانقدر و والامقام، در صحیفه تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و ایران ثبت و ضبط خواهد شد.

کد خبر 2770804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha